2008. okt 27.

Világsztár a Moulin Rouge-ban

írta: el Tiburón
Világsztár a Moulin Rouge-ban

Egy este nem maradhat el felhőtlen szórakozás, csillogás, és reflektorfény nélkül. Tegnap éjszaka emígyen történt, ugyanis Hollywood is tiszteletét tette a Vörös Malomban, Stephen Graham személyében. Az úriembert jól ismerjük a 10 Oscarra és 59 egyéb neves díjakra jelölt New York Bandái című Scorsese filmből, illetve Tommyként a nagy sikert arató Blöff című Guy Ritchie klasszikusból.

Egy normál szombat estének indult. Buli a Moulin Rougeban: ismerősök, haverok, tánc, üdítő, partyfoto. Hajnalra kiürült a latin terem, néhány, a pultnál lézengő klikk maradt csupán. DJ Alan salsa slágereket pörget, én meg azon kapom magam, hogy nincs egy nő, akivel táncolhatnék. Szerencsére jött Ancsa. Elkaptam, s miközben forgattam, a szemem sarkából láttam, hogy mindenki figyel, különösen egy 4 fős csapat a pultnál. Döbbenet ült az arcomra, mikor felismertem egyiküket, aki sörét szorongatva teli szájjal vigyorog rám. Megköszöntük Ancsával egymásnak a táncot, mire Stephen odalépett, és ennyit mondott: "U did very well! Nice one." Nem tudtam eldönteni, hogy utóbbi kijelentése a performansznak, vagy Ancsa bájainak szól, de az igazat megvallva ez a mi szempontunkból most nem lényeges.

Kezembe kaptam a fényképezőt, rájuk mosolyogtam, és már villant is a vaku. Hívott, hogy menjek velük át a sláger terembe. Leültünk, majd közöltem vele, hogy óriási megtiszteltetés ez a szerény kis lelkemnek, és nagyon jól tudom, hogy ő kicsoda. Erre elmosolyodott, és megkérte az egyik felszolgálót, hogy csináljon rólunk egy közös képet.

Beszélgettünk, megmutatta a telefonján a családját, 2 gyermekének a képeit. Kérdésemre (Mit keresel itt?) rezignáltan annyit felelt, hogy Nicholas Cage-dzsel forgatják  kis hazánkban az új filmjüket 3 hónapon át. Stephen közvetlen, barátságos, jó humorú srác.

A party végeztével még beugrottunk az Oktogonon a sárga M-es gyorsétterembe pár sajtburgerért és krumpliért, majd a hotel felé vették az irányt. Elbúcsúztunk, elkérte a telefonszámom, megveregette a vállam (ami nem könnyű, lévén, hogy 2 fejjel alacsonyabb nálam), és Have a good night!

Szólj hozzá

stephen rouge graham alan moulin