2009. ápr 13.

Villáminterjú

írta: el Tiburón
Villáminterjú

Minap véletlenül összesodródtam egy ismeretlen szingli nővel. Ha már ott volt, megszólítottam. Az összhang a ki mit csinálon túl hamar kialakult, és a beszélgetés ennek folytán egyből a párválasztásra terelődött. Nem voltam rest, gondoltam, kihasználom. Hogy miként, arról szóljon ez történet-szelet:

-.......
-Szimpatikus vagy, tetszel! Őszintén!

-Te is nekem!
-Ez amolyan 'ha te is, viszonzásképp én is', vagy egy percre komolyan is gondoltad?
-Őszinte leszek,ez egy kicsit olyan "én is viszonzásképp". De a lényeg hogy 30-tól keresek...
-Értem. Ugyanakkor: Mit vársz egy 30 fölöttitől? Tán érettebb férfit? Magabiztosabbat? Stabil egziszteniciával bírót? Olyat, aki nem a tinik szoknyája alá nézeget? Nem jut eszembe most egyetlen olyan tulajdonság sem, ami korhoz volna köthető, sokkal inkább mentális érettséghez. Tényleg kíváncsi vagyok, hogy miért ez a kritérium?
-Nem annyira tetszik hogy nehezen fogadjátok (vagy nem fogadjátok el) mások elvárásait. Nyilván nem lehet korhoz kötni egy tulajdonságot sem, csak sajnos a fiatalabbak nyilván, ép ésszel végig gondolva, jobban szeretnek még élni mint az idősebbek. Szeretném megalapozni az életem egy hasonlóan komolyabb gondolkodású sráccal mint én. Nekem már uncsi a sok felesleges próbálkozás és sorozatos pofára esés....gondold végig légyszi. 1-2 évet próbálkozunk, én már 30 leszek lassan kéne szülni is,a fiatal srác meg éli tovább az életét a sok lehetőségével együtt. Nektek nincs olyan sok vesztenivalótok mint nekünk...Remélem nem bántottalak meg nem ez volt a cél,csak...
-Egyáltalán nem bántottál meg, mivel nem vettem magamra. Átérzem a helyzeted, hidd el, ugyanakkor azt kell mondjam, hogy sokszor, sokan rossz következtetéseket vonnak le. Ezt követi az általánosítás, aminek az eredménye a kritériumok. Rengeteg 'szar' ért engem is, és nem tudhatod, mire vágyom, mivel egyáltalán nem ismersz. 5 perc után pláne. Laza, sexen kívül egyéb kötöttségektől mentes akármit nem kívánok a hátam közepére sem. Tisztában vagyok azzal, hogy mi van mögöttem, és abból többet köszönöm, nem kérek. Mesélhetnék naphosszat, hogy milyenek a 30 alatti, körül és fölötti nők, de nincs értelme, mert hiába a kudarc- senki sem ugyanolyan. Lehetnek vonások, amik megtévesztenek, vagy reakciók, amik a múltbéliekre engednek következtetni, de mindig az embert kell nézni, teljes egészében. Újként, tudat alatt nem visszautalva az előzőekre. Beszélgetni kell, rengeteget, főleg az elején, hogy ne legyenek kétségek vagy félreértések. Tiszta lappal. Akivel nem megy, azzal már elején úgyis kiderül, és nem érdemes tovább foglalkozni vele. Kérlek, ne érts félre, nem akarlak semmire -főleg magamra- rábeszélni, vagy meggyőzni, csupán azt szeretném, hogy ha látnád, hogy kivételek bizony akadnak mindenütt -ugyan sajnos ritka, mint a fehér holló-, csak meg kell találni. Ha megtaláltad, meg kell ismerni és becsülni. Lényeg az optimizmus és a hit. Hit, hogy az őszinte érdeklődés nem rossz irányba vezet, és a kérdés, hogy ki hogyan tud ezzel azonosulni?
-Kivételek akadnak persze, és tudom hogy a nők sem normálisak sokszor. Nincs is ezzel baj, csak azt értsd meg, hogy durván fogalmazva, nincs időm keresgélni hogy melyik fiatalabb srác olyan mint amire én vágyom. Időm sincs és megmondom őszintén energiám sem. Ezzel próbálnám megvédeni magam az újabb csalódásoktól. Így is lesz még az életemben bőven,leszek még padlón sokszor sőt rengetegszer ez biztos,de legalább némileg tudom szabályozni magamnak. Azzal hogy kizárom a fiatalabbakat. És nyilván az idősebbek közt sem mind normális,sőt...csalódom bennük is folyamatosan,nyilván azért is próbálkozom, hogy lehetőséget adjak magamnak, de nem mindenáron...
-Félreértés ne essék, a kritérium nálam is élt, 30 fölött kerestem, pont amiért te. Ugyanígy gondoltam, mint te, de ez a korhatárosdi ezidáig nem jött be. Volt már olyan is, hogy bárki, csak pesti ne, mert azok közt már nincs érték (gondoltam), elkurvult mind. Ez a korlát sem működött igazán. Volt még szankció és általánosítás bőven, aztán rájöttem, hogy ezeket felállítani badarság, felesleges. Az önvédelem teljesen jogos, mindekinek szüksége van rá, de inkább az érzésekben és az elmében dőljön el, mintsem felállított paramétereknek történő megfelelés által. Mert mi van akkor, ha 'profin' belövöd a feltételeket, majd megdől? Először ő lesz a hazug, te meg a hülye, hogy bedőltél neki, aztán meg jön az önmarcangolás, hogy nekem semmi sem sikerül, és az újabb téves paraméterek. A végén meg belátod, hogy ez az egész tök felesleges, lényeg a nyitottság, és az őszinteség. Ezután minden eldől. Nálam ezért nincs már korhatár. Nyilván nem fogom megváltani a világot neked itt 20 percben, nem is lehetne. Örülök, hogy szót váltottunk, bocs, ha feleslegesen raboltam az időd (indulni készülök, marasztal)
-Nem zavarsz és nem rabolod az időmet. Most lehet röhögni fogsz,de kissé már bedőlt a korhatár is. Vert már át idősebb pasi is..vagyis nem egy. Na mind1. Csak szűrök,mert mint mondtam, talán több esélyem van az idősebbek közt keresgélni. Nyilván ott is sok a degenerált, leglábbis a tapasztalataim alapján. Nem tudom mi más alapján dönthetnék...
-(még egy huncut kis mosoly sem ült ki az ajkaim csücskére) Tudom, miről beszélsz.
Figyelni kell, és megtartani a nőiességed(adni a jeleket), mert:
1. Ha valóban érdekled, akkor udvarol, kezdeményez és odafigyel
2. Ha csak dugni akar, akkor hamar elfárad, és a kezdeti roham után egyszercsak nem keres, amit te nem értesz, felháborodsz, és azt gondolod, átvert meg komolytalan, és ebben az esetek többségében igazad is lehet
3. A mai világban valakit megdugni a legegyszerűbb, de azoknak- valljuk be- nincs hosszú távon tartalmas és jó vége. Úgy is mondhatnám, jövőtlen próbálkozások.
4. Minden férfiban ott van a vadászösztön, és azt akarja érezni, hogy ő hódított meg- persze nem azonnal. annál édesebb lesz később. Igaz a közhely, miszerint a kemény munkának megvan a gyümölcse, és milyen édes is az!
A
z emergency sex-et vagy fuckbodykat -ki minek hívja őket- pedig hanyagolni kéne...
Veled egykorú vagyok. Örültem, Szia!
(az elején nem mondtam, mert nem kérdezte, csak hitte, hogy jóval fiatalabb vagyok nála)

Szem kikerekedik, szó eláll, én meg távoztam.
A tanulságot mindenki vonja le.
 

Szólj hozzá